Annons:
Etikett7-om-livet-universum-och-allting
Läst 1312 ggr
Cristine
5/12/09, 8:29 AM

God morgon den12 Maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mörka moln börjar dyka upp vid horisonten så solen försvinner nog snart.Det gör mej inte så mycket för jag ska städa i skogen och då slipper jag svettas.Några älgar gick förbi när jag satt här med morgonhälsningarna, det var roligt för annars är den vanliga synen rådjur.

 Ha en bra dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
AnteMsson
5/12/09, 12:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon alla.

här var det inga älgar eller rådjur, när vi var ute.
Men två vettskrämda taxar och en ekorre som inte ville bli hundmat.

Min hund är mycket hundkär, men mindre hundar skräms lite av honom, fast han varken är för hoppig eller så. Bara mycket snabb och lite tuff och hårdhänt mot mindre vovvar.

Han blir dock galen av jaga-tankar när han ser ekorrar eller lösa katter.

evrekaw
5/12/09, 11:22 PM
#2

Godkväll…

Har varit på kalas. Mina barns ena kusin fyllde år. Så det blev tårta och paket och allt som hör därtill. Blev också av med en stor påse kläder - brukar spara det mina grabbar växt ur som är helt och riktigt så kan ju kusinerna ärva.

Längtar så efter helgen… Ska göra så mycket roligt… Ska sjunga och spela gitarr på en fest på fredag och sedan på lördag åker jag bort för att hämta min hett efterlängtade hundvalp…

Sedan ska jag vara ledig en heeel vecka och bara vara med valpen. Hade komptid att ta ut… Hoppas det blir fint väder så vi kan vara ute mycket… Det är främst detta jag älskar hundar för, de vill alltid följa med på en lång skogspromenad… Det vill inte min man och inte mina barn heller… Flört

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

AnteMsson
5/12/09, 11:27 PM
#3

#2

Vi hade en hund som vi var tvugna att gå hem till för han behövde ut - när vi var i skogen. Det funkade inte alls och han var otroligt ovillig att gå med oss, om vi hade ett "mål".

Det var inte helt som det skulle med honom.

evrekaw
5/12/09, 11:31 PM
#4

#3 En hund som inte trivs i skogen… Låter märkligt… Hade ni den redan från att den var valp?Obestämd

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

AnteMsson
5/12/09, 11:36 PM
#5

nej, den skulle läggas ner redan när vi tog den, men vi ville ge den en fin sista-tid.
Så vi gav honom två år av kärlek att ta med sig när han skulle resa.

evrekaw
5/12/09, 11:42 PM
#6

#5 Oh… Gråter hoppas ni lyckades så att den återkommer i lyckligare skepnad sedan…

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Annons:
AnteMsson
5/12/09, 11:48 PM
#7

#6

Garanterat… skickar redogörelse i PM senare under kvällen/natten

evrekaw
5/12/09, 11:55 PM
#8

#7 Mmmm… Har en katt boende hos mig. Jag säger inte att hon är min - hon bor här… Hon är ingens katt. En icke vänlig och grinig madame… Tog henne för att hjälpa till… Av någon anledning älskar hon min ene son. Endas han får klappa, bära och få i henne maskmedel… Men jag vet att min son levt många liv.. Han är äldre än mig i praktiken… Katten vet. Flört

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

AnteMsson
5/13/09, 12:22 AM
#9

#8

Ja, jag är absolut ingen kattmänniska. Mer åt hund-hållet. Men samtidigt gillar jag katternas beroende men samtidigt det avståndstagandet de har. Därför passar Huskyn mig gott. Det är som en katt i ulvakläder.

Cristine
5/13/09, 1:53 AM
#10

Katter passar mej eftersom jag är så lat.Jag kan inte se mej promenera med en hund en regnig eller blåsig dag.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Upp till toppen
Annons: