Annons:
Etikett2-personliga-framtidshoroskop
Läst 2363 ggr
Glynis
2009-06-01 23:59

En lite ledsen människa

Hej,

Jag hittade precis den här sidan och blev så förvånad över att ni verkar göra prognoser för varandra, utan ersättning, jag tycker det är jättefint! Jag känner mig som en snyltare för att ställa denna frågan som jag kommer ställa nu, men jag vill ändå prova att fråga. Och kanske kan jag göra något för någon tillbaka? Kan t.ex. spå i kort.

Hur som helst så är det såhär… Jag har en kronisk depression men de senaste två åren så har livet blivit betydligt bättre. Arbetet går jättebra, jag har fantastiska vänner och jag börjar sakta men säkert bli som en helt vanlig människa och känna mig levande. Jag trivs med livet helt enkelt, jag utvecklas och har roligt och trivs. En sak oroar mig dock, nämligen, så klassiskt, mitt kärleksliv. Ingenting fungerar. Jag träffar ingen som det funkar med. Jag har hittills inte haft något riktigt förhållande och jag har dessutom fått reda på att mina äggstockar inte fungerar riktigt vilket innebär att det kan bli svårt för mig att få barn. Tanken på att inte träffa någon som man känner samhörighet med och att inte få barn känns fruktansvärt. Jag vill inte vara ensam! Det låter kanske lite tramsigt men jag är verkligen rädd. Skulle någon vilja se om ni kan se något så skulle jag bli hemskt tacksam.

Hälsningar Katarina (född 840618, 12.31 i Stockholm)

Annons:
Cristine
2009-06-03 09:31
#1

Sajtvärden är bortrest och kan inte svara Katarina!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Wargmane
2009-06-03 12:35
#2

Tja …Min spontana reaktion…Blir direkt att Ju bättre du mår och ju mer du kommer tillbaka till dig själv….

Ju större chans har du att "träffa rätt"

För hur ska vi kunna träffa rätt personer när vi inte riktigt är oss själva ???

Lägg all energi på dig själv!!

Så ska du se att så småningom kommer rätt person till dig oxå!!

En sak i taget!!

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

AnteMsson
2009-06-03 15:53
#3

Sajtvärden är hemma nu igen och jag skall tänka över och svara efter min bästa förmåga ikväll när barnen slocknat…

Wargmane
2009-06-03 16:23
#4

Oki I`ve got the point!!Skrattande

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

AnteMsson
2009-06-03 16:28
#5

#4
You do… oh, do please share :-D
Jag skulle behöva en punkt just nu, helst en vit, ca 2x1cm som jag kan lappa över en skada i väggen ;-)

AnteMsson
2009-06-04 01:02
#6

#0

Jag har skrivit ett PM til dig, av respekt till ämnets lite känsliga natur.

//

Annons:
skorpion-petra
2009-08-23 13:42
#7

vaddå Sajtvärd? jag är rätt ny här, kan man få hjälp av speciella personer ang något tex astrologi??

Karins-astro
2009-09-18 22:26
#8

Hejsan. Är ny här, men en erfaren astrolog. Du säger att du är ledsen och haft det "tufft" då kan jag tala om för dig att du haft Saturnus i tuff aspekt till din Sol i slutet av Tvillingarna,kanske kan kan jag glädja dig lite med att det jobbiga planetinflytandet nu går mot sitt slut.

Du har också din MÅNE på ca 24grader i Vattumannen…vi har haft eklipser i Lejon/Vattuman de senaste två åren, vilket har satt allt på sin spets.

Läs då gärna vad Månen betyder i horoskopet,(någonstans, via böcker eller Internet) för här kan jag bara ge allmänna råd..men jag kan säga som så, att du har både Merkurius(ditt tänkande) och Venus (relationsplaneten) i Tvillingarna..men så snart Saturnus går in i Vågen till senhösten, kanske du i bästa kan känna dig lite bättre, eller som att "en börda släpper".

Lycka till

Upp till toppen
Annons: