Annons:
Etikett5-anslagstavlan
Läst 1148 ggr
Allamej
2009-09-04 04:21

Någon i Västerbotten

Som skulle kunna tänka sig att komma och ha ett föredrag på studieförbundet Vuxenskolans Café Qvinnen?

Det skulle vara väldigt uppskattat :)

Antingen kontakta mig eller SV i Lycksele direkt :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Annons:
AnteMsson
2009-09-04 13:03
#1

#0

Exakt hur menar du nu?
Föredrag om vad?

Ett föredrag, om man skall lägga upp det, bör ju vara väl förberett och så skall ju material ges ut. Dessutom så skall det ju vara något som folk vill lyssna på, därför vore det bra att få veta vad det är du söker, innan jag eller någon annan svarar eller försöker styra upp något.

Jag kan direkt säga att jag personligen inte kommer kunna närvara, men jag kan eventuellt hjälpa till med att ta fram material om det ligger inom mina områden.

Allamej
2009-09-04 13:40
#2

Förlåt att jag inte var så jätteklar, jag ska försöka

Den som kommer kan ta det där mer basic om astrologi, hur man går tillväga, varför det är bra och kul att ha ett eget ställt horoskop ect. Det är bara en massa nyfikna frumtimmer som träffas, fikar och pratar medans man lär sig något nytt :)

Det skulle ju inte vara en "ställ horoskop till alla" träff utan mer informativt.

Vi hade en men hon svara inte i telefonen och ringer aldrig som hon lovat så dom bad mig fråga er som kan detta :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Upp till toppen
Annons: