1. Allmän astrologi

Öst/väst

2009-10-06 20:18 #0 av: [marion69]

Hej!

Jag har en fråga till er som kan det här med österländskt och västerländskt horoskop.

Jag är en tupp/kräfta.

Hur passar jag ihop med en råtta/tvilling?

Vilken är den bästa kombinationen för mig?

Sajtvärd för TONÅRINGAR och SVAMP och BÅTLIV och medarbetare på Övernaturligt.

VÄLKOMMEN!

Anmäl
2009-10-07 15:41 #1 av: [marion69]

Jag har hört att buffel/oxe ska passa mig. Har varit tillsammans med en, men jag tycker att han var lat, orättvis och för envis.

VÄLKOMMEN!

Anmäl
2009-10-07 16:07 #2 av: [GunillaR]

Den som kräftan passar bäst ihop med är en fisk. Kräfta och oxe går inte. Däremot så attraherar väldigt ofta kräfta och lejon varandra. Det förhållandet kan aldrig bli tråkigt ;-)

Anmäl
2009-10-07 16:10 #3 av: [marion69]

Fisk möter jag inte så ofta faktiskt. Men däremot har jag märkt att jag och tvillingar lätt blir attraherade av varandra. Undrar om det är för att jag har asc i skorpionen?

Intressant. tack :o)

VÄLKOMMEN!

Anmäl
2009-10-07 18:20 #4 av: AnteMsson

Min flickvän är Fisk/Råtta och jag är Skorpion/Tiger.
Det fungerar finfint.

Anmäl
2019-06-05 17:30 #5 av: unbreakable8

Jag är kräfta/tupp och är tillsammans med  Vädur/get.  Det borde INTE fungera, men det fungerar verkligen riktigt bra.

Anmäl
2019-06-05 17:31 #6 av: unbreakable8

Jag som kräfta, har alltid blivit attraherad av tvillingar, stenbockar och tyvärr vågar: som jag inte passar med.  Var gift med en tvilling i 10 år, men nu har jag hittat rätt... Get/vädur.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.