Annons:
Etikett1-allmänt-om-framtidshoroskop
Läst 2024 ggr
[BigMama]
11/4/09, 11:20 PM

Merkurius på väg in i Skorpionen

..eller är den redan där? Vad har ni för tankar om hur detta kan yttra sig hos oss jordbor?

Annons:
AnteMsson
11/7/09, 1:10 AM
#1

Jag är själv född med Mars, Venus, Merkurius och Solen samt har Medium Coeli i Skorpionen och jag vet hur jag yttrar mig ;-).

Men på det stora hela rör sig mina tankar runt att den ökande intensiteten i folks sökande och starka nyfikenhet inte är ett sammanträffande.

Det är ju lite med Merkurius i Skorpionen som Viljan väcks en aning för att förstå och få vetskap, genom inhämtad information och grundlig analys därav.

Jag vet inte hur mycket djupare vi skall gå utan diskussion och andras tankar av situationen.
Men jag hoppas du fått några svar utöver det jag skrev, med hjälp av det jag skrev…

[BigMama]
11/7/09, 7:38 PM
#2

Aaah, så du menar att en skorpion vet hur den uttalar sig? Obestämd Så med merkurius, kommunikation, i Skorpionen, så kommer vi att kunna kommunicera på ett bra sätt i några dagar framöver?

Mycket grottande och en iver att analysera det man finner de närmaste dagarna. Intressant!

Fler som har sin syn på detta?

AnteMsson
11/7/09, 9:47 PM
#3

#2

Men du… nu sade jag väl inte mer än att jag vet hur jag uttalar mig?

Problemet är väl snarare att göra sig förstådd ibland. Att jag just har merkurius "på plats" har nog onekligen hjälpt mig i mångt och mycket.

AliveAndWell
11/8/09, 2:11 AM
#4

tror att Det blir lite mer kommunikation på djupet med Dom Riktiga "problemen" om man kan kalla de så,Att Folk vågar öppna upp lite mer..  Det vad Jag upplevt med mina nära o kära iaf som e lite olikt från Andra perioder..

E själv Skorpion så vet inte ifall de har någon Skillnad på allt sånt.. läser mest Horoskop :D

Kram

Upp till toppen
Annons: