Annons:
Etikett6-löst-prat-ot
Läst 1495 ggr
truthseker
2009-10-08 22:55

Off Topic

Hej Fr-Sirivs

Jag såg att du skrivit inne på Illuminati, men sedan slutade du bara, jag undrar varför? Du verkar ju så insatt i ämnet och du skulle vara en riktig tillgång där. Särskillt för sådana som mig som inte vet helt vad vi skall tro i hela röran.

Det vore skoj att se mer material från dig där.

Kram från Susan

Annons:
AnteMsson
2009-10-08 23:00
#1

Hej Susan.

Trevligt att du tycker om det jag skriver, hoppas att du skall gilla det som står här med.

Rörande Illuminati kan jag inte hjälpa dig dessvärre, för han stängde av mig av någon anledning som jaginte helt fick veta, men han skyllde på min attityd mot honom. Det tror jag att alla kan se att det inte kan vara det det handlar om egentligen. Men han har efter det heller inte visat intresse för att föra dialog på något vis ens i PM.

Sedan är det faktiskt hans sajt och han bestämmer där.

Jag har släppt det redan, inte värt nog att älta sig i. Jag råder dig till att göra det samma. Det finns andra platser som man kan diskutera det hela mer öppet på (men då de inte ligger inom iFokus kan jag inte länka dit).

Jag kan bara önska dig fortsatt lycka till i dina diskussioner.

truthseker
2009-10-08 23:03
#2

#1

Ja, jag ville inte säga det först av rädsla att verka oseriös eller vara ett troll. Men han har gett mig skrivförbud av mig med och raderat inlägg jag skrivit utan att  ens varna mig innan. Brukar man göra så som Sajtvärd?
Jag bara undrar vad det ger för signaler till andra som vill läsa eller skriva på en sådan sajt.

Gör du så?

AnteMsson
2009-10-08 23:08
#3

Nej

Jag har inte den uppfattningen att man brukar göra så och jag skulle aldrig falla mig in att göra så heller.

Om jag redigerar någon annans inlägg uppger jag det alltid i inlägget och förklarar varför och bara i de fall då det är omoraliskt eller olagligt att låta materialet vara intakt. Jag tror att de flesta sajtvärdar agerar på det sättet.

Att bara ta bort inlägg är inte praxis, mig veterligen.

Inte heller att bara stänga av eller ge skrivförbud utan förklaring.
Men det är hans sajt och han får göra som han vill med den. Det finns ingen hjälp att få utan det är bara att finna sig i det.

Lycka till som sagt var.

truthseker
2009-10-08 23:12
#4

#3

Tack. Ja jag får väl bara ge upp då och leta vidare efter sanningen.

AnteMsson
2009-10-08 23:19
#5

Jag låser nu denna tråd för den är inte relevant för sajten.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: