Annons:
Etikett2-personliga-framtidshoroskop
Läst 1963 ggr
reca
11/16/09, 1:59 PM

Hjälp....

det är lite utav charmen utav livet att man inte skall kunna förutspå vad som komma skall i ens liv, vad annars skulle man leva för?

-om man har facit i hand, på vad som skall hända. Vilka för och motgångar man skall möta/korsa? Då som du skrev hade jag checkat ut för längesedan.

Men mer eller mindre, min fråga var väll den mer att. Vad blir det av mig? Har jag en chans som alla andra? Utav min erfarenhet då jag har varit och seglat i det djupaste haven och korsat de mest trafikerade vägarna så har jag lärt mig något utav det. Som jag trott att man kan förlora helt och hållet, nämligen hoppet. Jag vet att hur mörkt det än kan se ut eller vara så finns alltid det där ankaret någonstans, litet som stort. Du har alltid något sorts hopp, vare sig det leder till det onda eller goda. För man har alltid hopp om det bättre när man är ute på det djupaste vattnet eller ute på den högtrafikerade korsningen.

-Ljuset finns alltid där, det är bara en frågan hur man skall hantera det.

Jag vet att du inte kan se in i framtiden men jag vet att du/ni med erfarenhet vet mer än vad vi vet. Min kusins mor, Kicki Bramstång hade samma intresse som ditt. Då när jag var liten fick ett A4 där hon förklarade hur jag var som person och vad för sorts "uppdrag" jag hade (Jag är staven som för vidare ljuset/energin med Merkurius till mina medmänniskor(merkurius om jag minns rätt)), vilka stenar jag skulle bära för ett så lyckat liv som möjligt, här kommer det intressanta. Hur visste hon att jag skulle just ha den stenen som höjde mitt självförtroende och självkänsla? Hur visste hon att jag behövde en sten för mina tarmar, då jag nu har en kronisk tarmsjukdom? jag var bara 8-9år när jag fick det A4'at. På A4at står det även att jag är djuren svalan och apan, vad betyder det?

Idag säger mina vänner runt om mig att jag är den där personen som lyser upp rummet med energi och får alla på glatt humör, är det staven och apan som talar för sig? Just svalan fick mig att ramla av stolen när jag läste lappen som jag hittade för någon månadsedan, jag tatuerade in en svala på min handled som vänder upp mot skyn igen. Den representerar mitt jobbigaste år, då jag var på det djupaste vattnet och bara såg svart och inte ville mer men jag vände från botten upp mot skyn igen. Precis som min svala. Den där svalan betyder mycket för mig, vad står svalan och apan för?

Jag är ett lejon fullt ut, jag är personen som gärna sitter i centrum men lyfter gärna upp mina medmänniskor dit också. Helst de svaga som inte kan ta för sig på ett eller annat sätt. Jag ger ofta gåvor till mina kära fast än jag vet att jag egentligen inte har möjlighet till det, bara för att få se dem le och visa att jag uppskattar deras närvaro. Mitt tålamod kan svika lätt men biter ofta ihop om jag hamnar i någon konflikt. Som sagt, jag älskar att synas och jag älskar att få beröm vilket jag inte får ofta men när jag väl får det så glänser jag!

Det var en väldigt intressant kväll för mig med starka känslor när jag läste lappen och googlade mig igenom stenarna (citrin och någon annan), staven, planeten och hur hon förklarade mig som person och så vidare. Jag fick så många frågor och det fick mig ännu mer att vilja träffa någon med er egenskap.

Men min fråga kort o gott var väll mer om jag alltid komma motgångar när jag skall avfärda mina drömmar.. Vet med mig att du inte kan svara på det men jag vill hitta mitt ankare och jag tror att du är mitt ankare, du och min penna.

Kanske inte söker ett svar, kanske något sorts compassion, förståelse. Eller bara att få dela med mig utav de frågor jag bär på alldeles ensam.. -Jag vet inte

Annons:
Gahella
11/16/09, 2:21 PM
#1

Hej reca, jag har svarat dig inne på UJ. Men läser gärna även andras svar härinne, då får dina frågor ännu större svar:) Kram

Upp till toppen
Annons: