Annons:
Etikett4-mysticism-allmänt
Läst 2963 ggr
moonflower
11/21/09, 8:01 PM

Apropå DNA...!

Hej har en undran om detta med DNA, det sägs ju inom olika andliga kretsar att vi människor ska ha 12 DNA strängar medans vi nu då endast har 2. Det ska finnas olika sajter där man kan få hjälp med att "öppna upp" sina 12 DNA strängar - har du testat detta, och har det fungerat?!!!!!

ps Tror själv på att vi människor har okända/outvecklade DNA strängar - som jag tror är kopplande till bla andlighet mm.

Annons:
Gahella
11/22/09, 6:53 PM
#1

Det tror jag utvecklar sig på vägen eftersom vi idag har en kontakt med dessa höga energier. Visst kan vi få hjälp genom olika verktyg att utveckla detta men det tror jag tillhör mer den gamla skolan när vi fick jobba ett helt liv i pyramider och liknande för att tränas i detta. Jag personligen tror att vi utvecklas mycket genom våra känslor, att mer terapeftiskt lösa dessa knutor och blockeringar så öppnar vi upp till denna inre skattkista där alla våra inre förmågor gömmer sig,

moonflower
11/24/09, 7:06 PM
#2

För en kompis sade att hon hade gjort nån sån där sak, och först var jag ganska intresserad men sen började jag känna att - varför gå händelserna iförväg - det skulle inte va roligt att "hoppa över" vissa steg - som Du Gahella säger med känslorna - det finns liksom ingen genväg tycker jag. Alla känslorna måste gås igenom och utvecklas.

moonflower
11/24/09, 7:06 PM
#3

** Dubbelpostat ** (Redigerat av sajtvärd)

Gahella
11/25/09, 1:57 AM
#4

Ja precis att få läka sina sår. Och i hjärtat finns en hel del sorg att hela för annars blir vi avstängda och arroganta tror jag. För när vi väl har helat detta har vi Hjärtporten öppen och hittar där vårt högre dimisionella tillstånd:) Flera har ju öppnat 3dje ögat men det är inte hela biten tycker jag.

Volito
1/17/10, 9:59 AM
#5

Här finns en bra förklarning och skilnad om 2 och 12 strängar http://utomjordiskt.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=c0f42fe9-264d-46dc-b048-2a5706b2782f

undrarens
5/20/13, 9:32 AM
#6

vilket på -hitteri 😃

nog må jag säga att folk är duktiga på att leva i fantasien😃

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

Annons:
undrarens
5/20/13, 9:33 AM
#7

jag menar då länken ovan såklart

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

Upp till toppen
Annons: