Annons:
Etikett2-personliga-framtidshoroskop
Läst 2683 ggr
Kalendula
2010-02-06 16:41

varför så svårt?

Hej! Jag har en underlig fråga. Det är så att jag under en lång tid dvs ända sendan i sommras någongång förökt att få svar på mina mail och förfrågningar kring mitt liv och min kärlek över nätet till människor som antingen ser i kort eller som bara ser ändå. Men jag får inte svar. Vad beror det på att jag inte får svar? Jag provar mig fram att maila mig fram till olika människor tills jag får svar, men ändå… Gör jag något fel eftersom svaret uteblir eller ser/känner dom så mycket att det är svårt att få ner i text? Eller händer det hemskheter i mitt liv som inte går att meddela?

Kram

Lotta

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

Annons:
casandra70
2010-02-13 18:13
#1

Har du betalt el? isåfall är det ju bedrägeri…….men jag kan ju gissa att du inte har betalt o därför inte fått svar på dina frågor.Ingen brukar göra detta gratis,,,iaf inte de jag anlitat,men jag har alltid fått svar….

Kalendula
2010-02-13 18:16
#2

casandra70: Tack för ditt otroligt vackra och genomtänkta svar!!!

Guld i mun

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

casandra70
2010-02-14 12:33
#3

sorry,men inget är ju tyvärr gratis,inte ens om du har dålig ekonomi……

Kalendula
2010-02-14 14:59
#4

cassandra70: Vilken tur jag har att just du talar om det för mig, jag är väldigt tacksam över det! Cool

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

TerryGilliam
2010-03-14 01:33
#5

Är det här någonting du har betalat för? Jag fick ingen klarhet i det.

Kalendula
2010-03-14 03:03
#6

#5 Nej, jag kan inte för jag har inte råd alls :O(

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

Annons:
jonasvon
2010-03-20 05:09
#7

jag kanske kan ger dig svar om du ger min din föddelsel tal så skar jag försöka klura ut vad är din svårithet i din relationer mvh JonasvonObestämd

Kalendula
2010-03-20 09:45
#8

#7 Jag vill inte gå med min födelsedata över internär av förståliga skäl, kanske finns det något annat sätt att gå till väga på? Glad

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

casandra70
2010-03-20 13:25
#9

Jag kan dra 2 kort för dig (alldeles gratis) utan att du behöver ge mig något persondata! men ställ gärna en fråga om vad du vill veta,så jag kan fokusera svaret på det du önskar få reda på……..

Upp till toppen
Annons: