Annons:
Etikett5-anslagstavlan
Läst 1638 ggr
AnteMsson
4/17/10, 11:42 AM

Mycket att göra...

Nu är det så, alla vänner, tvivlare och de jag har kontakt med här…

Att jag lämnar er av en del orsaker som sker i världen, som behöver tas om hand.
Jag kanske kommer att läsa lite då och då, men mina kommentarer här på forumet tar slut med detta.
Om någon känner att de behöver få tag på mig, så kan ni maila mig här på forumet.
Tills vidare kommer jag att moderera och hålla koll så att inget skrivs otillåtet eller att något spårar ur.

Jag önskar er fortsatt glädje och lycka till i ert sökande efter det som är viktigt, sant och riktigt.

Får se om sajten dör ut, om någon vill ta vid att driva den då jag är borta eller vad som händer.

Sköt om er…

Palam L.V.X.

//

Annons:
satori
4/21/10, 1:32 AM
#1

Oj här var det fullt av tacksamma människor som hade lagt in sina hjärtligaste tack för alla dina superintressanta och givande artiklar och texter. Du gör verkligen rätt i att dra för här är ju helt döfött. Människan är verkligen otacksam, så varför dela med sig? Gå du och spela några parti schack på stranden framför brasan, för det gör jag en hel massa nu för tiden fast mest ligger jag och flyter i vassen på en dyna och tittar på stjärnorna.

Tack från mig i alla fall för jag är inte otacksam men då är jag väl heller inte riktigt mänsklig…Jag är dock en väldigt uppriktig person så jag säger: (*******Censurerat av Sajtvärd på grund av olämpligt innehåll, skribenten har fått besöksförbud*******)!

/10cc

Bybo
5/13/10, 4:09 PM
#2

Har inte varit aktiv på iFokus på ett längre tag…

Tackar även jag, och önskar dig allt gott <3

Upp till toppen
Annons: