Annons:
Etikett4-mysticism-numerologi
Läst 6331 ggr
Fidelia
2010-07-17 22:24

26 förföljer mig

Jag vet inte var jag ska vända mig så jag testar här.

I ett års tid har siffran 26 förföljt mig. Om jag tittar på klockan eller frågar någon vad klockan är så är den nästan alltid 26min över någonting. Har vaknat mitt i natten och kollat klockan, 26 över. Vaknar alltid till 06:26.

Nya människor i mitt liv är 26år, vilket är lite märkligt eftersom jag är äldre. Det är väldigt mycket som är 26st och saker (både bra och dåliga) är förknippat med datumet 26.

Jag är född 26/6. Vet inte om detta har någon inverkan.

Kan någon ge en vettig förklaring. Vågar inte längre nämna något till de i min närhet eftersom de idiot-förklarar mig snart. Men även de har insett att jag har rätt. Fast de tycker inte det är något konstigt.

Snälla hjälp mig!

Tina

Annons:
AnteMsson
2010-07-19 14:00
#1

Numerologiskt sett är det värden för:

YHWH - Hebreisk stavniong av Jehova - Gud.

26=2+6=8 - Livsväg 8
Bekämpa "synden".

20= Kosmisk förändring under överseende av karma
6= Frigörelse genom Nirvana

Och så vidare… Det finns många symboliska värden av talet.

Det viktiga är faktiskt hur du själv upplever det och vad du dras till att undersöka att det betyder.

Känner du dig inte driven vidare i sökandet, så kan det helt enkelt vara så att det talet fastnat och det är det du kommer ihåg att du ser. För du ser rimligtvis på klockan några gånger och den till exempel är 13:15 eller 16:22 också.
Man bör akta sig för att skapa samband som inte finns - det gör att man blir mindre uppmärksam på de som verkligen är där och har betydelse.

Sök och du skall finna - brukar man ju säga. Men man kan lätt finna en illusion man skapar själv.

Vad känner och upplever DU, under en händelse då du påverkas av 26?
Vi bryr oss inte om vad andra system säger eller intressanta författare har skrivit, en liten stund. Låt oss diskutera din egen upplevelse.

Gevurah
2010-07-20 17:58
#2

Ja kanske är det nåt du skall bli uppmärksam på, vad det är vet du nog bäst själv. Precis som ovan skriver så bör du söka svaren själv och känna efter snarare än att ta till dig vad nån annan skrivit. Jag känner igen fenomenet, har själv ett par nummer jag ser överallt. 93 och 24. Men som sagt det är lätt att det rullar iväg så att 93 plötsligt blir 39 och sen även 36 eftersom nian är en uppochnervänd sexa osv. och innan man vet ordet av så ser man siffror precis överallt. Hittade en lite kul parodi på filmen 23 fast med numret 24 på youtube, skojjig, men ligger nog en del sanning bakom hur det kan gå om man snöar in alltför mycket. Annars är det ju oerhört intressant med allt som har med nummer att göra, bortsett från skolmatematik! Skrattande Tycker inte du skall bry dig om vad dina vänner tycker, känns det som det ligger något budskap bakom så gör det säkert det och då är det för dig att söka det svaret, inte för dina vänner att idiotförklara dig. Lycka till!

Fidelia
2010-07-21 11:59
#3

Som jag tolkade det i inlägg #1 så kan det betyda förändring genom frigörelse eller något sådant.

Så jag gjorde slag i saken och tog itu med något jag funderat på ett tag. Jag sa upp mig från jobbet. Vi får se om det är det rätta. Men det känns så.

Tack för era svar. Tror ändå jag fått en knuff i rätt riktning. Inser att siffran 26 kom in i mitt liv ungefär samtidigt som jag började fundera över min jobbsituation.

[wylga]
2010-07-21 16:20
#4

#3 Oj, modigt gjort. Får verkligen hoppas att det löser sig och att 26 slutar förfölja dig nu.

Fidelia
2010-09-15 16:21
#5

En liten uppdatering. 26 finns kvar i mitt liv fast i mindre omfattning. Klockan visar till 80% på 26 över någonting när jag tittar på den. Men annat runt omkring har lugnat sig.

Så till min jobbsituation. Dagen som var min sista dag på gamla jobbet träffade jag en kompis som erbjöd mig jobb. Var på intervju dagen efter och började veckan därpå. Så jag tror det var rätt lösning. Nu kom ju jag fram till detta tack vare det ni skrev här på sighten så nu vill jag säga TACK!

mjay
2013-04-21 19:50
#6

Hej.. Ny på sajten! Siffran 11,22,33,44 osv följer mig ex.. 22:22, 17:17, 23:32.. osv.,. jag blir galen.. VAD betyder detta eller inte alls..

Annons:
Upp till toppen
Annons: