Annons:
Etikett5-litteraturtips
Läst 2684 ggr
micaela88
8/15/10, 6:51 PM

hjälp.. nån som vet???

Har tappat bort en bok om horoskop som jag lånat av en vän för 3-4 år sen, har försökt leta på internet men finns ju så mkt böcker att gå igenom så jag hoppas att någon här kan känna igen min (dåliga) beskrivning å tipsa om vart den finns att köpa.

Det är en ljusblå bok med zodiak tecken på framsidan i vitt å gult. Vet ej författare.. Den är ju ganska gammal för den var nog inte jätte ny när jag lånade den.

Man kan läsa allmänt om stjärntecknen i sig men också tex hur en chef är beroende på vilket tecken han ä född i, eller syskon, man eller kvinna osv. förstår att detta förmodligen stämmer in på alla horoskopböcker men jag gör ett försök iaf. Tack på för hand M

Annons:
catrysse
8/15/10, 9:16 PM
#1

Hej Michaela88

När jag läste dina rader så väckte det något inom mig och jag gick och tittade i min bokhylla och hittade följande bok som skulle kunna passa in.

Soltecken av Linda Goodman. Den handlar om hur man verkligen lär känna man, hustru, barn, vänner, chefter, anställda och sig själv genom astrologi.

Ha en bra dag.

micaela88
8/20/10, 1:29 PM
#2

Tusen tack, wow kul att det funkade, nu e ju bara problemet att den verkar vara svår att köpa haha. tack så mkt!!!!!!!!!!!!!

Farwuq
4/28/13, 7:33 AM
#3

Ett gammalt boktips som fortfarande kan vara aktuellt.

🙂

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

J-Artur-K
4/28/13, 10:11 PM
#4

Här har du den : http://www.bokia.se/soltecken-4277614     🙂

Ny dag nya möjligheter

Farwuq
4/29/13, 6:34 AM
#5

Tack

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Upp till toppen
Annons: