Annons:
Etikett4-mysticism-numerologi
Läst 5042 ggr
Amon
2010-11-12 23:50

11.11.11 Kosmisk portal + visualiseringar

Ett utdrag från meddelandet den 11/11 från Kris-Won:

"Idag är det den 11/11, vilket betyder en ny kosmisk portal, precis som förra månaden, 10/10, och den dagen talade vi också med er. Det betyder inte att alla månader som uppvisar liknande mönster är speciella. Men av komplexa orsaker, där planeters och stjärnors påverkan blandas med effekten från helig numerologi, har en del datum ett speciellt inflytande på händelser som sker på varje befolkad planet. Om invånarna på varje planet är medvetna om den här dagens inflytande på er mänsklighet och medvetet och effektivt utför sitt andliga arbete, innebär det en mycket värdefull och ovärderlig hjälp och ett bidrag till materialiseringen av den Gudomliga Planen. Detta gäller särskilt för den här planeten.

_ **varje persons individuella bidrag är mycket viktigt för att uppnå massornas frigörelse från klorna hos dessa försvagande krafter, vilka förslavat er under så många tusen år i er linjära tid.

**Alltså, kära bröder och systrar, vad återför er till detta nya speciella datum 11/11?

Vad gäller detta datum har vi gett instruktioner via olika kanaler, för att ni starkare än någonsin skall visualisera en effektiv och verklig materialisering av den Nya Jorden._

Ni visualiserar en Jord där rättvisan triumferar och där jämlikhet och broderskap råder bland alla mänskliga varelser på er vackra blå planet, Gaia.

_Ingenting hindrar de flesta av er att vara ett värdefullt instrument för att den Nya verkligheten ska ta form på det fysiska planet.

I den egenskapen räknar vi med att var och en av er har intentionen att avsluta den här perioden med mörker och materialistiska energier, och att gå vidare till att bli en ny integrerad planet i den Femte Dimensionens världar och bli fullvärdiga medlemmar i den Galaktiska Federationens världar.

Vi föreslår att ni, genom att följa det numerologiska mönstret med "11", vilket sker idag, fortsätter att varje dag i sammanlagt 11 dagar, kl. 11 minuter över 11 på kvällen visualisera materialisationen av den Nya Jorden och den Nya Mänsklighet som befolkar den. Det är också viktigt att ni under dessa 11 dagar på dagtid (medan ljuset från er stjärna lyser) fortsätter att mentalt arbeta med övergången från den mörka tidsåldern till en Gyllene Tidsålder och då dra fördel av de gyllene strålarna från er speciella stjärna, Solen. Så håll fast den där tanken i ditt sinne, hela dagen, medan du utför dina normala plikter, och speciellt varje kväll kl. 11:11 under de 11 dagarna, det vill säga fram till den 21 november.

Vi kommer varje kväll att förena oss med era kreativa visualiseringar, så att resultatet av alla era tankar får en mer effektiv och framgångsrik form.

Enhet är styrka och **vår kombinerade styrka kommer gradvis att framkalla undergången för de krafter som hållit er förslavade. Er frigörelse kommer att bli en sann berättelse utan motstycke i era historiska skrifter.

**Uttala detta alla tillsammans, i djupet av din Inre Varelse: För befrielsen från de kedjor som framtill nu har förtryckt oss, och för framgången med den Nya Jord som skall komma!

Frid och Kärlek

Källa: Commander Sohin"_

Kanaliseringar via Kris-Won och Susanne Ward

Annons:
szirius
2011-10-22 00:26
#1

puttar upp dennaGlad

Farwuq
2011-11-03 10:29
#2

Ja…
Snart har vi 11-11-11

Flört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[MargaretaA]
2011-11-03 21:53
#3

Sorry jag vill inte vara tråkig, men jag tror inte att 11-11-11 kommer att göra större intryck i våra liv än vad 10-11-11 gjorde…. nångon som minns vad som hände då? Obestämd

szirius
2011-11-03 22:45
#4

Det beror ju helt på hur många som hjälper till tänker jag. Ju fler som mediterar tillsammans och fokuserar på det positiva, desto större chans att vi kan höja frekvensen på jorden. Jag tycker iaf att det är en fin tanke att vi går ihop gemensamt för det goda, i stället för att lägga energi på ilska etc.

Sedan tror jag nog inte att något makalöst kommer att ske just det datumet, men att det rör på sig just nu och kommer att göra ännu mer framöver tror jag definitivt på.

Intressant är det hur som helst att iakkta sina egna känslosvängningar och vilka tankar som kommer och går.

[MargaretaA]
2011-11-03 23:00
#5

#4

Erkännes att det här med "frekvenshöjningen" som så många snackar om har gått mig spårlöst förbi… men nevertheless så försöker jag ändå alltid att vara positiv…. ser ingen anledning att vara negativ….

Farwuq
2013-04-01 10:34
#6

Det verkar som om alla dessa "frekvenshöjningar", ständigt uteblir.

😕

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
Amon
2013-04-01 14:05
#7

Det gör de INTE Farwuq! 👍

Jag känner dem hela tiden - det går liksom i vågor. Och för varje gång så rensar vi bort ännu mera gammalt skräp, dvs helar ytterligare gamla sår i våra cellminnen, mentala och känslomässiga blockeringar osv. - både från detta och tidigare liv.

I fjol 2012 - var det väldigt mycket energihöjningar - och mycket kraftigare än tidigare år. Sedan var det en mycket kraftig höjning från den 21:e dec i fjol och en vecka under julen. Sedan har det fortsatt under vårvintern också - med en topp runt vårdagjämningen.

Inte att undra på att så många människor är enormt trötta - och har den ena förkylningen och influensan efter den andra. DET är tecken på utrensningar! 🤢🤮😢😴

Men vi skall ändå vara tacksamma att vi som har valt - har fått lov att vara med - under just denna speciella tid i jordens historia! Och för dessa unika utvecklingsmöjligheter som det innebär att följa med jordens uppstigning - att under ett enda liv - rensa bort och hela så mycket i oss själva som annars kanske skulle ha tagit hundratals liv i anspråk!👍

Men jag förstår ju - och vet av egen erfarenhet - att det är inte alltid så kul att vara mitt i alla dessa förändringar - när livet känns som pest ibland! Men man får trösta sej med att allt jobb vi gör här och nu med att rensa oss själva - det har vi en enorm nytta av i framtiden! 🙂❤️

De barn som föds nu (efter 2011-11-11) - är redan helt rena och befriade från allt det skräp som vi håller på att rensa bort inom oss. Det sägs att dessa barn är den nya "rasen" - som skall befolka "Den Nya Jorden". 🌈

Och vill vi vara kvar här i framtiden - så måste vi acceptera att rena oss - annars klarar vi inte av de höga frekvenser som jorden kommer att vibrera på! 😇🌺

leWolf
2013-04-01 14:20
#8

Frekvens höjningar reagerar vi så olika på en del mer andra mindre.Personligen har jag reagerat starkt och fått rejäla utrensningar på många olika vis och även om man inte känner dom utvecklas vi ständigt och utveckling är ju också en frekvens höjning.

Har hört det där jag med om barn som föds rena men jag köper det inte för alla föds vi helt rena men livet formar och vi möter med och motgång.

Ingen slipper undan den biten och kan få skräp med sig.Så hur rena vi än är så drabbas alla av livet.

Om nu dessa barn skulle vara befriade varför då ens behöva inkarnera,dom är ju fullkomliga redan så vad ska dom då hit och göra om inte uppleva och lära som alla andra.

Men jag vet det pratas om dessa barn på en del olika håll men jag kan inte köpa den biten för ingen av oss slipper undan livet.

Farwuq
2013-04-01 14:34
#9

Jag hoppas ni har rätt.

🙂

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Amon
2013-04-01 14:38
#10

Jag tror att livet på jorden kommer att förändras dramatiskt under de närmaste åren - och i framtiden kommer vi inte att behöva kämpa så med sådant som vi har gjort hittills. Mycket försvinner när nu vår karma har arbetats bort - som krig tex. när inte förutsättningarna finns kvar.

Det med att barnen är rena när de föds - betyder att de inte bär på gammal karma - som måste arbetas bort. Då kan de - och vi alla - i stället använda vår kraft och energi på att SKAPA i stället - skapa vår nya jord - hur vi vill ha den osv. 🌺

Vi får helt enkelt helt andra förutsättningar att utvecklas i framtiden!🙂

leWolf
2013-04-01 14:45
#11

Visst låter det hur bra som helst Amon men jag har svårt för tanken att födas utan karma då finns ju ingen anledning att komma hit om man inte har lite kvar att jobba på.

Men jag förstår hur många tänker i frågan men sen är det ju så också att med tiden kommer jorden helt att av befolkas,ju mer vi växer,utvecklas och når fulländning så kommer vi inte behöva inkarnera längre och alla kommer att befinna sig i ande världen som fullt utvecklade själar.Det är ju liksom målet med hela inkarnations tanken,bli så ren och fullkomlig att vi slipper komma hit igen.

Jag gör mitt sista liv nu och det har vart en guppig väg men jag har fått lära massor som jag inte tog hand om under mina tidigare två liv.Nu känns det både befriande och skönt att veta jag ska göra mitt klart nu för att sen förenas med Wolf och slippa göra fler livstider.Helt underbart att resan äntligen når sitt mål 😎

Amon
2013-04-01 14:59
#12

Den informationen jag har fått är att Jorden kommer att utvecklas till det den en gång var ämnad till - en HEALING och rekreations-planet.🌈

Jag tror inte att den kommer att avfolkas - men kanske det blir färre som bor här i framtiden - när nu möjligheten/uppgiften med att lösa gammal karma är avslutad. 🤔

Jag gör visst också mitt sista liv här - och var jag kommer att hamna i framtiden har jag ingen aning om! Kanske åker jag hem till min hemplanet (var nu den finns någonstans) - eller så hittar jag på något annat - vem vet? 😎😃

leWolf
2013-04-01 15:13
#13

Det låter hur mojsigt som helst att få åka till sin hemplanet 😎 tänk om man kunde få bli ombordtagen och vara med där ute i rymden,jysingen vad jag skulle må då.Ombordtagen har jag vart men minnen har jag ytterst få så att få vara med och sen minnas vilken grej😎

Tanken är ju att många ska ut till olika planeter eftersom jordens vibrations nivå är så trög så blir den till sist inte utvecklande medan andra planeter har en hög lättsam vibration där man utvecklas betydligt mer men det här ligger ju enormt många generationer framåt och inte i morgon direkt 😃

Nu är jag bra sugen på att få se rymden och man ser ju hur dessa invånare är betydligt mer utvecklad än vi så där har vi massor att lära oss av 😎

Annons:
Farwuq
2013-04-01 16:37
#14

Hoppas det finns en sådan resa i beredskap för mig också.

🙂

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Amon
2013-04-02 21:57
#15

Det finns det säkert Farwuq!😃

Farwuq
2013-04-03 07:33
#16

Låter betryggande.

🙂

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Upp till toppen
Annons: