Annons:
Etikett5-anslagstavlan
Läst 1894 ggr
[MargaretaA]
3/1/11, 8:49 PM

Nygammal Sajtvärd anmäler sig

Hej alla gamla och nya Astrologivänner!

Nu sitter jag åter vi rodret på Astrologisajten och ser fram emot att umgås och diskutera med alla "stjärnglada".

Det är mycket att ta tag i så här i början men eftersom så kommer nya artiklar och lite ändringar i kategorierna.

Något jag vill klargöra på en gång är att denna sajt inte i första hand är till för att få sitt eget horoskop tolkat.  Jag har som Sajtvärd ingen möjlighet att fördjupa mig i allas horoskop som så önskar, men det hindrar givetvis inte att andra gör det som kan och vill.

Jag vill också poängtera att jag inte är någon expert på Astrologi - bara en glad amatör - och jag lovar inte att jag kan svara på alla frågor.

Väl mött i trådarna! Glad

Annons:
[BigMama]
3/2/11, 8:24 PM
#1

Hoppades att det skulle bli du……!   th_blissysmile

Jag ska göra mitt bästa för att inte be om tolkningar av mitt horoskop Silenced - i så fall är det bara för att jag så gärna vill lära mig att tolka det själv!

Welcome back!

Gaiatri
3/2/11, 8:43 PM
#2

Kul med lite ny energi på sajten! Glad 

Lycka till!

Sajtvärd på Andlig utveckling

[MargaretaA]
3/2/11, 9:18 PM
#3

#1

hej och tack BigMama! Jag visste nog att jag kunde räkna med dig Kyss

och det är klart att det roligaste är - om vi ska lära oss tolka - är att använda våra egna horoskop, så det ska vi så klart göra Flört

#2

tack Gaiatri! Tyvärr har jag rätt tjockt hemma den här veckan men räknar med att kunna kavla upp ärmarna här på sajten nästa vecka. Glad

Farwuq
3/3/11, 7:09 PM
#4

Roligt att det blir lite liv och rörelse här igen.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[MargaretaA]
3/3/11, 7:33 PM
#5

#4

ja vi får hoppas det draken Glad

Farwuq
3/3/11, 7:39 PM
#6

Ja jag brukar stryka ikring här (precis som på många andra öppna och dolda sajter).

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
[MargaretaA]
3/25/11, 6:32 PM
#7

jag hoppas att jag inte skrämde er med vad jag sa i #0 om att inte ställa fullständiga horoskop.

jag ställer gärna upp på mindre grejer i mån av ork och inspiration så var inte blyga om det är något särskilt ni är nyfikna på Glad

Toyan
3/27/11, 4:14 PM
#8

Hej svejs Maggan! Kul att du är tillbakaGlad

Är fortfarande medlem men har inte varit här på ett tag måste jag erkänna, gör som Farwuq, stryker omkring på sajter jag gillar men sällan har tid att fördjupa mig iSkrattande

Så har jag några där jag försöker hinna vara åtminstone lite aktiv, det är ju så kul och intressant med alla härliga medlemmarGlad

Upp till toppen
Annons: