Annons:
Etikett1-allmän-astrologi
Läst 838 ggr
Marsel2
2017-02-03 08:27

Födelsehoroskop

Hejsan! Trillade in här av nyfikenhet. Har kollat runt och läst mycket intressant. Har länge varit intresserad av astrologi och allt vad det innebär. Kom in på nån tråd som handlade om födelsehoroskop. Hur gör man en sån, och är det svårt? Det verkar iaf otroligt intressant. Många av er här inne verkar vara väldigt duktiga och insatta i dessa frågor. Så min fråga är, Kan man som helt färsk på detta område göra sin eget födelsehorskop? Kan man annars ta hjälp utav någon? Och då är min fråga om svar ja, vet nån av er där ute om det finns någon att vända sig till för att få hjälp med det? /Maria

Annons:
Kyllan56
2017-02-03 13:46
#1

Att få sitt födelsehoroskop uppritat är ingen konst. Då går man in på te.x astro.com och följer instruktionerna. Om du inte har någon kunskap inom astrologi kommer du förstås inte med en gång kunna tolka ditt horoskop. Det kräver en hel del kunskap och oftast flera år av träning. 

Efter att ha läst in grunderna börjar man med att tolka sitt eget-, familjemedlemmars- och vänners horoskop. Själv började jag verkligen intressera mig för astrologi 1985 och då var jag inte obekant med det. Sedan har det gått i vågor. 

Mitt råd till dig är att börja med att läsa igenom de artiklar, som är skrivna om grunderna i astrologi!

Sedan får du precisera vad du menar med att få hjälp utav någon? Är det att lära dig astrologi, ge tips eller att tolka ditt horoskop?

Du får gärna ställa frågor här i detta forum.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Upp till toppen
Annons: