Annons:
Etikett2-personliga-horoskop
Läst 1164 ggr
Ribessa
2016-06-05 16:34

Vara sitt tecken mer eller mindre?

Jag har funderat på en grej, både jag och min sambo är fiskar båda två. Jag vet ju att det finns så mycket mer än bara det och läser om både måntecken och ascendenten osv. Jag är verkligen min blandning, men jag är så otroligt mycket fisk - folk i min omgivning brukar alltid tycka det är roligt att läsa om just fisken - då det är som att läsa om mig.

Men jag och min sambo är så otroligt olika, fungerar så olika, tänker så olika - jag kan knappt se någon fisk i honom om jag säger så haha. Kan det vara så att jag kanske är "mest" fisk av mina tecken, och något annat tar över för honom?

Annons:
[Rhonda]
2016-06-05 16:51
#1

Man har sitt soltecken, måntecken o ascendenttecken - o flera andra .

Jag har solen i kräftanstecken, månen i vattuman och ascendenten i oxen.                                -------------------------------------------------------------

Merparten av mitt liv hade jag skytt tvillingar som pesten. Tyckte att de var så ytliga. 

Har varit gift en gång med en Skorpion (går bra ihop med kräftan säger dem) och en Oxe (går bra ihop med kräftan säger dem). Två st dåliga äktenskap blev det. Sedan träffade jag min själskamrat EN TVILLING! Kan ni fatta det! 😃

Vi kompletterar varann.

Ribessa
2016-06-05 16:59
#2

#1 Hahaha se där! Jo jag vet att det finns så mycket annat som spelar in… Jag tycker bara att det är så kul hur vi kan skilja så otroligt mycket, jag får som verkligen leta och fundera på vad som skulle kunna visa på honom att han är en fisk… haha!

Jag själv har svårt för skyttar… Har jag hamnat snett med någon eller stött på någon som "stör" mig har de galet nog alltid varit skyttar… Haha, dock är jag själv skytt i ascendent?!

[Rhonda]
2016-06-05 17:12
#3

hahaha - maybe, maybe!! 

Man måste veta vad klockan var när man föddes eftersom planeterna byter tecken efter ett antal timmar. Ta reda på det då förstår du bättre.

Ribessa
2016-06-05 17:27
#4

#3 - Ja mina har jag full koll på.. Sambons har jag glömt…

Ribessa
2016-06-05 17:29
#5

Dock så var det ju det här med intuition för min del… Jag hade ingen aning om vilken tid på dygnet sambon var född, jag är född 05.10 och jag frågade honom men han hade ingen aning sade han och jag utbrast "Men va! Sånt ska man ju veta… Men nog är du en natt/tidig morgon som jag va?"… och det var han… Haha, bara att jag inte minns exakt tid nu. Men lite kul att jag var bombsäker på det innan jag någonsin hört det.. :)

[Rhonda]
2016-06-05 17:36
#6

Cool!

Men är ni födda samma dag?

Annons:
Ribessa
2016-06-06 00:58
#7

#6 Nej, inte det. Han är född 3/3 och jag 13/3 :)

[Rhonda]
2016-06-06 07:44
#8

Var är ni födda?

[Rhonda]
2016-06-06 09:11
#9

Be honom fråga sin mamma om hans födelsetid

Ribessa
2016-06-10 21:55
#10

Jag ska ta och kolla upp det, han i Kalix och jag i Boden! :)

Upp till toppen
Annons: