Annons:
Etikett2-personliga-horoskop
Läst 1273 ggr
Pialinn
8/4/14, 9:13 PM

Varför allt på 1 sida

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Som synes har jag alla planeter utom månen på en sida. Hur påverkar det mej? Brukar inte planeterna vara mer utspridda?

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Annons:
Magi-cat
8/5/14, 9:23 AM
#1

#0 Vad läckert! Allt på ett ställe och så månen lite för sig..🌛

Vi får se vad experterna har för utlåtande…


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Pialinn
8/5/14, 12:47 PM
#2

Är det därför jag inte passar in i samhället. Att livet är ett kaos.

"Man få va glad att man blev som man blev, när man inte blev som man skulle"

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

[Sol69]
8/5/14, 4:07 PM
#3

Pialinn vi är alla unika, Men ibland kan de vara svårt att sticka ut och inte ingå i den vanliga skaran "svensson" Istället för att de det som något jobbigt försök att se det som något positivt och bra 😃För vi har alla massor med goda egenskaper

Farwuq
8/5/14, 4:21 PM
#4

Det visar på en distinkt personlighet.

😉

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[greenseng]1
8/5/14, 6:18 PM
#5

  Att ha många planeter på övre planhalvan tyder på en mycket utåtriktad personlighet. Det är åtminstone vad teorin säger.

Med endast en planet (Månen) i den undre introverta planhalvan så kommer denna planet att då få ett mycket kraftigt inflytande i horoskopet. Den väger alltså upp de andra planeterna på den motsatta övre sidan.

Månen i Väduren tyder på ett mycket starkt temperament och du säger antagligen saker ibland som du sedan ångrar. Venus och Merkurius i exakt Konjunktion gör att du har lätt att uttrycka känslor. Men de är trots allt i Jungfrun så det kanske blir lite analyserande.

Med Mars i Kräftan så förstärks förmodligen ditt temperament ytterligare och du reagerar starkt mot orättvisor mot barn. Kanske starkare än normalt eftersom ditt horoskop pekar på egna problem med föräldrarna. (Vad kul det är att gissa 😃).  I Lika Hussystemet så ligger Månen antagligen i 5:e Huset som tyder på att man har lätt att hantera barn. Men… vem är det som bestämmer? 😃

😃

Pialinn
8/5/14, 9:19 PM
#6

Tack för hjälpen, alla 3!

#3  Ja någon "svensson" är jag definitivt inte, men vid 67 år har jag accepterat detta. Andra har lite svårare att göra det. 

#4 Det är som sagt svårt att vara "för mycket" personlig

#5 Men du gissade ganska rätt. Hade problem med min far (alkoholist, mor dog när jag var 3) så jag rymde hemifrån när jag var 14.

Har alltid tyckt det varit lättare att umgås med barn o djur.

Och nog har jag lätt att explodera. Fast det har jag skyllt på min finska mor.

Om någon har mer att förtälja ser jag fram emot det.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Annons:
Upp till toppen
Annons: