Annons:
Etikett1-allmän-astrologi
Läst 1208 ggr
Kyllan56
2014-07-20 11:10

Om du fått välja soltecken vilket hade du valt?

Idag funderade jag på om måste valt ett annat soltecken än det jag är född i, vilket hade jag valt? Jag är Fisk, så det går bort. Alla tecken har sina för- och nackdelar och att välja ett är inte lätt. Men jag tror jag valt Skytten.  Fiskarna styrs traditionellt  av samma planet, Jupiter. Skytten är filosofisk, gillar andra kulturer, gå ner på djupet på det de är intresserade av, sanningssägare och vill kunna mycket om det som de är intresserar dem. Det känns inte främmande för mig. Sedan att de i sin iver att tala sanning kan vara lite plumpa får jag då arbeta med.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Annons:
Farwuq
2014-07-22 15:50
#1

Jag - som är född vattuman - tror också att jag skulle valt Skytten.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Kyllan56
2014-07-22 20:12
#2

Jag förstår ditt val Draken!😉😃

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

[Sol69]
2014-07-22 23:07
#3

Jag vet inte vilket jag skulle valt. Men trivs ganska bra som känslomänniska så kanske ett annat vattentecken 🤔

Nicollan
2014-08-12 21:42
#4

Jag är också fisk, alltså full av känslor och tankar ;) så hade varit skönt ibland att varit född i ett tecken som inte är liika känslosamt och tillbakadraget (som jag är).
Min första tanke är vädur, tycker alla vädurar jag mött är sociala och lättsamma!

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

Kyllan56
2014-08-12 22:10
#5

Ja runt Vädurar händer det en hel del.🙂De startar ofta projekt och vill man hänga på så får man göra det, annars gör det det själva. De är pionjärer och går i fronten och plöjer nya spår.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Farwuq
2014-08-13 11:27
#6

Vädurar brukar vad bra människor, jag har mött flera.

👍

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
Magi-cat
2014-08-13 21:53
#7

Vädurar är bra, inte tu tal om saken! Lite jobbiga ibland…Sätter fart på Vattumän som visionerar i det blå….😇

Vågen kanske….comme ci, comme ca…eller Skytten, den sanningssägande filosofen (lite Lilla My)…eller….


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Kyllan56
2014-08-14 13:25
#8

#7 Eller pojken i "Kejsarens nya kläder".  Varför inte Vågen, som är estet och har en stor förmåga att gjuta olja på vågorna. Inga dåliga egenskaper.🙂

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Magi-cat
2014-08-14 14:17
#9

#8 Det har du rätt i, den som ser igenom den yttre glansen till det äkta där under…

Jag är en typisk vågbrytare, så det skulle nog passa bra. 😇🌊


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Kyllan56
2014-08-14 15:22
#10

#9 Vågbrytare är bra att ha! Både i hav och som mänsklig egenskap!🙂

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Upp till toppen
Annons: