Annons:
Etikett4-mysticism-numerologi
Läst 1574 ggr
Legaata
2014-04-03 12:59

Utvecklande av en ny, mer avancerad numerologi

Jag håller för närvarande på att utveckla en ny, mer avancerad numerologi som kan göra mer precisa och detaljerade förutsägelser om människors personlighetsegenskaper. Jag söker nu er som kan komma med födelsedatum (ert eget eller någon ahörigs) vars ägares personlighet jag kan försöka förutsäga för att på så sätt sätta det system på prov, som är under utveckling. Jag vill gärna att ni berättar efteråt hur väl förutsägelsen stämde.

Annons:
motherangel
2014-04-03 13:15
#1

Du kan få mitt datum :) 

1989-08-29

alla dagar som kom och gick, inte visste jag att det var livet

Legaata
2014-05-26 14:03
#2

Hej!

Ber om ursäkt för att det tagit sån tid.

Det beror på att jag tagit paus från numerologistudierna. Nu har jag emellertid tagit fram en tolkning som tar upp huvuddragen, utan att gå in för mycket i detalj. Så här lyder den:

Du har dåligt självförtroende, och kan som en kompensation för detta ibland bli alltför orubblig och bestämd i dina åsikter, och inte acceptera andras åsikter. Denna osäkerhet kan leda till att du som kompensation söker dig till positioner med ansvar eller ledarpositioner, som ett sätt att få bekräftelse. Det kan vara så att du vägrar erkänna att du har fel. Samtidigt är du en person med stor självdistans, du kan vara barnslig och skämta om dig själv, ibland kanske på ett sådant sätt
att du blir påträngande och tar uppmärksamhet från andra.

Andra människor tror gott om dig och har ett intryck av att du alltid ser till det goda och allmännas bästa, även när personliga intressen ligger bakom ditt handlande. Du är generellt lätt att arbeta med, och kan vara ett ansikte utåt på något sätt.

Du har förmodligen en mycket starkt utvecklad intuition. Ditt födelsedatum har (mindre framträdande) egenskaper som man finner hos vissa helare och shamaner.

Farwuq
2014-05-26 18:28
#3

Du kan få mitt också: 1957-02-14

😉

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Zendriana
2014-05-26 20:54
#4

Här kommer mitt :)

2001-07-16

[Sol69]
2014-05-26 21:12
#5

1969-11-18

Ifall du vill ha mera att tolka 😎

Cerese
2014-05-27 05:47
#6

Om du vill tolka mig? 1958-01-22 Glad

"Den sorg Ceres känner när hon förlorar sin dotter i den kalla, dystra vintern, och den glädje hon känner när de återförenas i under sommarens härliga tid."

Annons:
Upp till toppen
Annons: