Annons:
Etikett6-löst-prat-ot
Läst 850 ggr
[Sol69]
1/19/14, 9:00 AM

19 Januari

God morgon på er alla!

Idag är jag uppe tidigt och har redan fått igång en maskin tvätt.. Tur man slipper stå och handtvätta Skrattar

Vaknade bryskt idag av att brandvarnaren började pipa om att batteriet började bli dåligt. Så det var bara att knata upp och hämta en pall och försöka att stå på tå på pallen och byta till ett annat batteri. GalenMen det är inte så lätt när man knappt når upp, men skam den som ger dig.. Får väl skaffa mig en sambo som når längre upp än mig som kan hjälpa mig när min längd hindrar mig Skrattar

I em ska jag iväg och fira min som som fyller 15 senare i veckan med hans pappa och dottern. Tycker faktiskt att det är ganska skönt att vi kan umgås som vänner och fira sonen fast vi har varit skilda i så många år.

Önskar er alla en trevlig vilodag Kramas

Annons:
Farwuq
1/19/14, 9:12 AM
#1

Jag sitter och lyssnar till Coast to Coast AM, sen ska jag knata till Lidl.
Så det blir att gå en "engelsk mil" - 1,6km.

🙂

http://www.coasttocoastam.com/

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Toyan
1/19/14, 12:54 PM
#2

God middag!

 När man har barn är det allra bästa att kunna ha en god relation till den fd. Ha det så trevligt och Grattis till sonen Sol69.

Snöfall och minus 3 här, måste nog ut en promenad.

Önskar er en skön söndag🌺

[greenseng]
1/19/14, 4:23 PM
#3

  Skall ut och ta en tråkig men uppfriskande och förmodligen väldigt nyttig promenad. 😃 Om jag inte halkar förstås. Då blir den väl kanske inte så nyttig längre.

Idag så skall det ju snålas på allting. Och om mitt öga inte lurar mig så har man börjat spara in på  sand och sådant. När folk halkar och slår sig fördärvade så bör de gå samman och stämma hyresvärden på några miljoner så där. 😈

Då blir det nog ordning och reda igen. 😃

Fast nu är det -1℃ här. Och det är åtminstone något.

Det mest förrädiska är när det ligger runt 0℃. Och eventuellt blåser kallt också. Då är det direkt farligt att gå ute om man inte lärt sig falla rätt. Då kan man traska på fukt som bara på en sekund slår om och blir is. Som att gå på sjögräs ungefär. 😃

cu all

Farwuq
1/19/14, 5:00 PM
#4

Kallt som tusan här i den grymma östliga blåsten.

🥶

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Upp till toppen
Annons: