Annons:
Etikett2-personliga-framtidshoroskop
Läst 1493 ggr
znook
2014-01-09 23:35

hjälp sökes efter mörka tider.

Hej. Kan npgon vara god o ge mig lite svar lr hopp om livet denna vår? Kärlek etc? En förvirrad tvilling :-(

Annons:
[greenseng]
2014-01-10 07:03
#1

  Det du ber om är inte direkt lätt.

Är du född i tvillingarna så har du din födelsedag någonstans mellan 22 maj och 21 juni (ungefär). Men det visar bara på var din sol står när du föds. Och kan ge en viss information om Venus men… Venus kan vara mer än ett tecken borta från solen (48°). Ett tecken är 30°.

Jag misstänker att det är Venus du är intresserad av. De flesta är det utan att ha en aning om det. 😃 Trots pengar, lyx, berömmelse och kändisskap så borde kärleken vara det som är mest intressant, antar jag på goda grunder. Men livet är en helhet och det finns andra planeter som också är intressanta. Det är inte speciellt intelligent att bara ignorera dem.

Neptunus har en ofördelaktig position för en del tvillingar just nu. Den kan leda till ett tillfälligt mörker som definitivt inte är att leka med. Och Neptunus rör sig inte direkt fort. Det är därför den tillhör det som kallas generationsplaneter. Alltså… dess position påverkar inte bara en individ utan hela generationer.

På grund av dess långsamma rörelse så måste man lära sig hantera detta mörker. Och det är kanske inte en semesterpromenad direkt. Men det är bra att veta att p.g.a. alltings cykliska natur så varar inget för evigt. Inte ens mörker. Och även under en sådan period så uppstår alltid ljusglimtar. Huruvida du är påverkad här, eller alltför påverkad här, är omöjligt för mig att säga.

Venus däremot rör sig som tur är väldigt fort. Åtminstone om man jämför henne med Neptunus. Då springer hon maraton. 😃 Och påverkar oss titt som tätt. Just nu är hon i Stenbocken. En position som kanske inte är så lyckad för många levnadsglada tvillingar (eller som åtminstone vill vara levnadsglada. Och vem vill inte det? 🥳).

Men hon vandrar snart in i Vattumannen (5:e mars). Och då lär det nog bli märkbart för de flesta tvillingar. Vattumannen har en mycket god förbindelse med Tvillingarna pga att de frodas av samma element. Nämligen luft.

Och så småningom så vandrar hon in i Väduren (3:e maj) och lyser upp det hela. Väduren och Tvillingarna har samma laddning (+).

Och till sist knackar hon på Tvillingarnas dörr (23:e juni). Och vem vet vad som händer då? 😃

znook
2014-01-10 13:52
#2

Tack så otroligt mycket. Med hela min själ tackar jag dig för att du tog dig tiden och gav mig detta.

[greenseng]
2014-01-10 15:38
#3

🙂

Upp till toppen
Annons: