Annons:
Etikett6-löst-prat-ot
Läst 814 ggr
Farwuq
2013-12-29 06:56

29:e december

Den sista söndagen detta år har kommit, likaså den sista dagen vecka 52, nästa väcka har nummer 1.

👍

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
[greenseng]
2013-12-29 21:50
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

En fruktansvärd söndag. Tur att det är den sista detta år. 😃

Var tvungen att hämta lite mörk energi från ATMA's - The Halls Of Amenti som omväxling. Har förmodligen postat videon förut. Annars är det väl dags nu.

Tycker den är fascinerande på sitt sätt men… var finns texten? Har letat genom hela nätet utan att finna någon lyrik. Suddar man bort alla svordomar så tror jag den är ganska intressant. De verkar trots allt någorlunda hemma i religiös mytologi.

Farwuq
2013-12-30 09:28
#2

Hoppas du fick den energi som du behövde, själv ska jag strax till min akupunktör.

Texten? Filtrerar man bort svordomarna så återstår ungefär hälften.

😃

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[greenseng]
2013-12-31 00:35
#3

Så mycket som hälften? Det trodde jag knappast. 😃

Trots det så tycker jag videon/musiken är spännande. Nu, när man sitter med facit i handen, så märker man också att vissa undergångs-profetior inte har slagit in (än). Om stjärnportar och magiska häxportaler har öppnats kan man ju egentligen inte veta så mycket om. Vanligtvis. 🤐

Men det verkar trots allt som att ATMA vill behålla texten för sig själva. Och det är kanske bäst så.

Det är som med vissa människor. När man filtrerat bort svordomarna från deras utläggningar ja… då finns det egentligen inte så mycket kvar. Ungefär som med politiker. Fast de använder sig istället av svårförstådda ord som när man analyserar dem egentligen inte har någon mening i sammanhanget.

Att tala utan att egentligen säga något, är en urgammal konst. 😃

Farwuq
2013-12-31 06:13
#4

Undergången har spåtts många gånger. Först när inga korpar kraxar så dra jag ören åt mig.

👍

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Upp till toppen
Annons: