Annons:
Etikett3-övrig-astrologi
Läst 1959 ggr
Olive
2013-10-29 21:48

att "bända" element….?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Varje stjärntecken hör tydligen(?) till ett element som t.e.x vatten och luft. Jag har surfat runt på internet och det finns väldigt många hemsidor om att bända elementen det vill säga få dom att röra på sig utan att man flyttar dom med hjälp av dina händer. Jag är inte säker på om det är sanning eller lögn men det finns så otroligt många hemsidor och långa texter om "bändning," det måste ju ta otroligt lång tid att skriva det och om det inte ens är sant så måste det ju bara ha varit ett stort slöseri med tid.

Jag har hittat videor och bilder på folk som t.e.x "vattenbänder" många av dom ser väldigt verkliga ut men dom kan ju vara photoshopade eller något liknande. Det var en video som var väldigt cool och som inte verkade redigerad alls. Det var en tjej som höll sin hand brevid strålen från en vattenkran och efter en stund så började strålen böja sig mot hennes hand utan att hon snuddade den.

När man ser sådant så börjar man bli osäker.

Jag vill inte verka dum eller korkad som tar upp det här men jag tycker att det verkar väldigt intressant.

Ps. Jag var osäker på var jag skulle posta det här inlägget, så det fick bli på astrologi eftersom det har lite med stjärntecken att göra.

Annons:
[greenseng]
2013-10-30 01:33
#1

Jag blir nästan alltid blöt när jag går förbi en fontän. 😃

Det beror naturligtvis inte på någon speciell magnetisk dragningskraft från min sida utan mer på en lekfull vind.

Eller? 🤔

Farwuq
2013-10-30 07:33
#2

Jag har aldrig hör talas om detta.

Kanske vet de något här: http://oforklaradefenomen.ifokus.se/

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Magi-cat
2013-10-30 08:12
#3

#0 låter intressant :-) Du får gärna posta frågan på OF. Inte för jag vet något, men kanske någon annan.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Upp till toppen
Annons: