Annons:
Etikett6-löst-prat-ot
Läst 1109 ggr
Farwuq
2013-09-11 08:46

11:e september

Draken är hemma ifrån jobbet, ont överallt.

🤓

Hoppas jag kan gå tillbaks i morgon, annars blir jag galen.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
Pagan
2013-09-11 20:00
#1

Trist Draken, låter himla jobbigt!

Här har vi haft gott väder, sol hela dagen.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[greenseng]
2013-09-11 20:03
#2

#0

Tillstånd av smärta är väl inget man direkt drömmer om.

Jag blev själv erbjuden någon typ av morfin-plåster. Men jag avböjde för jag ser en substans som morfin som den sista utvägen. Dock erbjuder den förmodligen en lättnad.

När jag vaknade upp idag så visste jag inte vem jag var, var jag var eller ens vad jag var. Ett egendomligt tillstånd som berodde på en svag insomningstablett och min överkänslighet för allt vad medicinska preparat heter.

Jag har fått alltför lite och oregelbunden sömn den sista tiden och det är inget hälsosamt tillstånd, direkt. Som tur är går det att bryta cirkeln. Men det är alltid ett pris att betala. Jag tror jag förstår vad folk menar med ångest och liknande för jag kände en egendomlig och obehaglig oro som jag inte kunde definiera eller kartlägga. Lyckligtvis så hjälper det med en kort promenad.

Något som förmodligen också hjälper är en tablett till. Det är antagligen det som gör att folk blir beroende av dessa preparat. Betydligt bättre med en promenad.

Och Venus har smugit in i Skorpionen. Det tar antagligen ett tag innan resultatet av detta börjar märkas. Skorpionen är hemlighetsfull. Dock bör en man hålla en något avvaktande attityd till det täcka könet. Som man är det alltför lätt att glömma bort att man tillhör det otäcka könet. 😃

Men för att hylla kvinnan idag ( nog säkrast ) så bifogar jag en video som blottar hennes hemliga drömmar om hennes favoritman. 😃

cu

Pagan
2013-09-11 20:09
#3

ja eller hur!!😂Sicka urkarlar. Flintstone gå å lägg dig

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[greenseng]
2013-09-11 20:19
#4

#3

Alltså… Nu vill hon att han skall uppsöka sängkammaren också. 😃

Det är väl bäst att visa en video till. 😴

Pagan
2013-09-11 20:26
#5

hahaha sicka muskler😃Han kan ju t.o.m. "klappa" takten med dem.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[greenseng]
2013-09-11 20:32
#6

#5

Jomenvisst. Urkraften personifierad.

Nej… nog dags att rulla ett par vårrullar. Har tyvärr ingen fisk upptinad. 🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: