Annons:
Etikett6-löst-prat-ot
Läst 690 ggr
Farwuq
6/20/13, 8:28 AM

God morgon 20:e juni

God morgon och glad torsdag.

🙂

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
[Sol69]
6/20/13, 8:30 AM
#1

God morgon Draken och alla andra.

Här är det mulet nu. men de har lovat sol och 25 grader så vi får väl se.

Hoppas gör jag i alla fall.. 😎

Farwuq
6/20/13, 8:32 AM
#2

Här börjar det att spricka upp lite.

🙂

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Mirjah
6/20/13, 10:59 AM
#3

Grått och regnigt har det varit fram tills nu. Tycker mig se solen kämpa sig fram bakom molntäcket. Rent astrologiskt ser det ut att bli en harmonisk start på dagen då månen ansluter sig till både Venus och Merkurius. Månen som befinner sig i skorpionens tecken får oss att blicka inåt och varje benägenhet att döma oss själva eller andra idag för oförrätter kan snabbt slätas ut av en förlåtande och generös attityd. Detta är en bra dag att se dina rädslor eller dina personliga demoner i vitögat. Den än mer kärleksfulla kopplingen mellan Venus och Merkurius ikväll kommunicerar på ett konstruktivt och kärleksfullt sätt. Solen gör sitt inträde i Kräftans tecken. Kan bli en fin tripp jag och familjen ska iväg på

Magi-cat
6/20/13, 2:11 PM
#4

Det låter härligt med de harmoniska tecknen!

Dock drar molnen ihop sig och det ser ut att bli åska.

Sista dagen innan semestern! Jag gillar mitt jobb så jag vill inte vara borta för länge, men två veckor blir det.

Ha en skön sommar och kram till er alla! 🌺


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Emo
6/20/13, 3:55 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Över 30 grader i skuggan. För varmt att göra mer utomhus än vad som är nödvändigt. Nästan 23 grader i vattnet, så det blev en svalkande simtur.

Snart midsommarafton, så ni hinner att göra några glasunderlägg till gästerna eller till värdfolket om ni är bortbjudna.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Upp till toppen
Annons: