Annons:
Etikett6-löst-prat-ot
Läst 842 ggr
Farwuq
2013-06-03 08:06

God morgon 3:e juni

God morgon och glad måndag.

🙂

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
Emo
2013-06-03 08:18
#1

God morgon. Här blir det till att arbeta hårt. 😉

Du har ju semester, så du kan "bara" vila dig. Det har du rätt till. 😉

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Farwuq
2013-06-03 09:02
#2

🙂

Ja, inte nog med det, jag behöver det verkligen. Jag är bara en skugga av vad jag en gång var.

Jag var nyss i kontakt med jobbet på ICQ, tydligen hade jag glömt att meddela växeln att jag var ledig och så hade jag inte "stämplat ut" i fredags.

Jag förklarade bort mig och hävdade att mina hjärnskador gör att jag bara är sådan.

😛

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[greenseng]
2013-06-03 09:37
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God morgon nu när Venus har vandrat in i Kräftan. Vilket astrologiskt sett borde ha den verkan att jag och alla andra manliga kräftor i världen blir högt intressanta objekt för världens alla kvinnor. Fast jag inbillar mig att jag nog inte har så mycket att frukta. 😃

Jag har efter ett någorlunda långt liv tvingats att acceptera att det som har den största lockande effekten på en kvinna, är en man med ett fett bankkonto. Lyckligtvis så tillhör jag inte den gruppen. 😃

Med en orbis på 7 för de vanliga 5 aspekterna ( konjunktion, opposition, kvadratur, trigon och sextil ) så ståtar en dramatisk drake på himlavalvet.

Och dessutom två Stortrigoner.

Ha en dramatiskt bra dag! 🙂

Magi-cat
2013-06-03 16:35
#4

God eftermiddag!

Jaså Venus i Kräftan?🌛 Låter soft och bra.

Fett bankkonto? Nämen vad är nu det för fördomar?😃

Här är inte mycket mer dramatik än att batterierna tog slut i kameran, syrenerna doftar starkare än någonsin, kaffet är klart och, minsann, solen gick just i moln!

Vila ut nu Draken, och stämpla ut ordentligt! 🌺🍸🎂


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Upp till toppen
Annons: