6. Löst prat -OT-

God kväll 15:e maj

2013-05-15 19:38 #0 av: Farwuq

En trött och utsliten sajtvärd sitter framför datorn.

Gäspar

Corruptissima re publica plurimae leges.
Värd för Astrologi iFokus. Medarb. Astronomi, Existens, Filosofi och Finland.

Ge mig snabelat NU!

Anmäl
2013-05-15 20:02 #1 av: [greenseng]

Livet är hårt. Glad

Sitter och funderar på att ändra färgskalan på mina horoskop. Men... det blir nog en kopp kaffe först. Glad

Anmäl
2013-05-15 20:27 #2 av: Farwuq

Grymt sade grisen.

Gris

Corruptissima re publica plurimae leges.
Värd för Astrologi iFokus. Medarb. Astronomi, Existens, Filosofi och Finland.

Ge mig snabelat NU!

Anmäl
2013-05-15 20:43 #3 av: [Sol69]

Jag har just gjort en tarotläggning och avslutat dagens aktiviteter. funderar på vad jag ska titta på på tvn. eller vad jag ska göra Funderar

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2013-05-15 21:12 #4 av: [greenseng]

Skrattar

Om ungefär en och en halv timme ( 22:36 ) så går Merkurius  ☿ in i sitt eget tecken Tvillingarna ♊ . Undrar om det kommer att märkas på något sätt?

Tarot är intressant. Fast det är åratal sedan jag använde min. Man kanske skulle ta en titt bara för skojs skull. Glad

Anmäl
2013-05-15 21:14 #5 av: [Sol69]

Ja det är intressant vad man kan se i korten och sen är det kul om man får veta efteråt att de stämmer. Cool

Anmäl
2013-05-15 21:17 #6 av: [Sol69]

Man är väl skadad utav vårdyrket. kom just på att det är pingst i helgen.. inte tänkt på det jobbar ju ändå Skrattar

Anmäl
2013-05-15 21:26 #7 av: [greenseng]

Jag brukar bara dra ett kort. Om jag lägger på någon ( händer väldigt sällan ) så ger alltid det första kortet information om personen. Men oftast så ger det också svaret på en eventuell problemställning. Om det inte framgår så brukar jag ta ett kort till. Man kan i och för sig i ren desperation ta ett tredje kort, men det brukar vara onödigt. Om man inte förstår svaret efter två kort är det bättre att lägga ner projektet. Eller skjuta upp det till en annan dag. Åtminstone för mig.

Anmäl
2013-05-15 21:29 #8 av: [Sol69]

Okej vi övar på en 5 korts läggning nu. men ett kort för vare del. Blir en ganska detaljerad bild av frågan då.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.