Annons:
Etikett6-löst-prat-ot
Läst 604 ggr
Farwuq
4/19/13, 7:13 AM

God morgon 19:e april

God morgon, välkommen fredag du är efterlängtad.

🙂

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
[Sol69]
4/19/13, 5:53 PM
#1

god kväll på er. här har de varit jobb och åter jobb. men helgen kvar kämpa sen ledigt måndag.. 😴

[greenseng]
4/19/13, 6:14 PM
#2

Hejsan, svejsan. Tycker att aktiviteten minskat något på gruppen men det kan ju vara inbillning. Eller ett utslag av att Merkurius och Pluto är allmänt sura på varandra. 😃

Och forum-aktivitet går  antagligen i vågor.

Funderar på en artikel om tecken och eventuellt hus men har ingen direkt inspiration nu. Att skriva utan inspiration fungerar inte för mig.

Skrev ett manuskript en gång. Utan inspiration så tog det nästan två dagar att knåpa ihop en sida. Men med inspiration kunde man lätt skriva ett helt kapitel på mindre än två dagar. Men har man Neptunus i första huset så har man. Inte lätt alla gånger. Jag är och förblir en obotlig drömmare. 😃

हूं

[Sol69]
4/19/13, 6:18 PM
#3

Inte lätt att va aktiv när jobbet kallar tyvärr 😕

Farwuq
4/19/13, 6:34 PM
#4

Energin kommer och går. Det känner jag verkligen igen.

😉

Vissa dagar är en våldsam kamp, andra går nästan normalt.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Moonwing
4/20/13, 3:15 PM
#5

Höller med..😎dessutom är lönedagar, mellandagr i veckan (Må-To)..nästan livlösa härinne..om man undantar de aktivaste medlemmarna, som ambitiösa "privat-supportrar" eller värdar/medarbetare.😃

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Upp till toppen
Annons: