Annons:
Etikett1-allmän-astrologi
Läst 1955 ggr
[leWolf]
3/27/13, 11:44 AM

Astrologi skolan

Anmälde mig till en distans kurs för några dagar sen tycker det är dags att försöka lära mig Astrologi ordentligt nu men har inget hört och kurs avgiften inbetald.

Min fråga är om nån av er har erfarenhet an Astrologiskolan,man blir ju aningen misstänksam när inget kursbrev dykt upp ännu och inte ett pip fast det är tre dagar sen och distans kurser brukar gå av stapeln direkt.Ger dom till i morgon sen mailar jag och hör vart kursinnehållet håller hus.

Har ni koll på om det här är en bra skola eller ej ?

🙂

Annons:
Amon
3/27/13, 11:37 PM
#1

Ingen aning - har aldrig provat. Vi får hoppas att du snart får svar!🙂

Farwuq
3/28/13, 7:20 AM
#2

Jag är också okunnig i saken, hoppas du blir nöjd.

🙂

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

leWolf
3/29/13, 3:22 PM
#3

Det dök upp i alla fall,bara jag som var lite otålig,otålig och impulsiv borde jag ha döpts till 😃

Men det verkar toppen på alla vis,ligger på fyra månader och minns jag rätt  nu så är det sammanlagt 25 kurs brev så det här blir roligt och se om jag fixar.

Intressant det dom skrev utan min födelse tid,man ska tydligen när man inte vet utgå från 00.00 eller var det 12.00 🤔 ja ja får läsa på den saken en gång till.

Jag bodde mina första tre år drygt på barnhem innan adoption till Sverige där allt bara blev toppen på alla vis.Så här skrev dom,senare får vi ett framtids horosop tre månader framöver.Men det här lilla jag fick nu stämmer ju så himla bra,mig vara imponerad 😎

Ursäkta stor text nu,kan inte förminska så det blir vad det blir men läsa går 😃Lyckas inte publicera med bild och tecken,ska se om jag på nåt vis kan lösa det mysteriet men bilden i mailet tycks vara för stor men skam den som ger sig om jag så ska ta en dump på eländet 😉

Månen i Väduren
Känslorna svallar än upp och än ner i en aldrig sinande rörelse. Du vill att det alltid ska hända något nytt. Snabbtänkt, men lite för snabb ibland och det händer att du biter ihop efteråt och önskar att du tänkt efter före lite mer. Du är att likna vid en pionjär som paddlar i en rank kanot i en strid ström. Ditt sätt att värja dig mot att hamna under kontroll kan vara ett eko från barndomen, att du kan ha känt dig känslomässigt utanför och inte kommit i varm kontakt med din mor. Du kan ha få minnen från din tidiga uppväxt och känna en viss rotlöshet.

leWolf
3/29/13, 3:28 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Dumpar och klippa ut,bilder för stora i alla fall men nåväl så här då men får inte till det bättre tyvärr 🙂

leWolf
3/29/13, 3:29 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Den här syns ju hela åtminstonde,intressant att kolla på 🙂

leWolf
3/29/13, 3:34 PM
#6

Fy så surrigt allt blev fick klippa ur igen ☺️🙂

Annons:
Farwuq
3/29/13, 3:37 PM
#7

Månen, Solen och Venus utan aspekter? Ovanligt.

😮

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

leWolf
3/29/13, 6:34 PM
#8

Hur menar du nu Draken ? kan det bero på att jag inte har nån tid för min födsel ?

Är ju gröngöling fortfarande på det här så varför är det ovanligt att månen,solen och venus är utan aspekter 🤔🙂

Farwuq
3/29/13, 7:08 PM
#9

Om du tittar i #5 Så ser du att dessa kroppar, står ensamma, utan några aspekter.

😮

Nej, tiden eller brist på tid, betyder inget i detta fall. Tiden (klockslaget) bestämmer husen.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

leWolf
3/29/13, 7:12 PM
#10

Aha jag tittade fel men nu förstår jag lite sent om sider sådär,ja ja nybörjare gör så  ☺️😉

Bättre sent än aldrig heter det ju 😃

Farwuq
3/29/13, 10:11 PM
#11

Du har inte gjort något fel.

😉

Du visste bara inte vad jag talade om.

🙂

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

J-Artur-K
3/29/13, 11:02 PM
#12

Jag glädjes med dig dig lewolf. Vad roligt.

Farwuz jag har kollat mer om mina planeter o husen dom är i o betydelsen av det. Det var rikgtigt intresant. Måste nästan lägga upp det o visa. 🙂

Ny dag nya möjligheter

J-Artur-K
3/29/13, 11:06 PM
#13

Är roligt som nybörjare att kolla runt om detta 🙂

Ny dag nya möjligheter

Annons:
Emo
3/30/13, 6:40 AM
#14

Det ska bli spännande att följa denna tråd.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Upp till toppen
Annons: