1. Allmän astrologi

Vågen

2013-03-20 18:02 #0 av: Marinas Mix

Jag är vad folk kallar en typisk våg. Får jag mer än ett valalternativ, blir jag supervelig och kan inte bestämma mig.
Hur fungerar ni andra vågar?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärdinna på Pärlpyssel *Min blogg*
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft

Anmäl
2013-03-24 10:17 #1 av: [greenseng]

Hej.

Jag är inte Våg men jag ser att det är ingen av Vågarna som "Vågar" titta hit ( vilken humor jag har ). Glad

Vågens kod-ord är ju "Jag balanserar" och en våg har faktiskt ofta ett osvikligt sinne just för att se en balans i saker och ting.

Hon kan därför bedöma många aspekter och kan se en sak från många sidor. Det kan göra att det ibland blir svårt att bestämma sig.

Och då upplever Vågen sig många gånger ganska velig. Fast det egentligen är en väldigt bra egenskap att kunna göra en sådan typ av bedömning.

हूं

Anmäl
2013-03-24 11:01 #2 av: Farwuq

Min fru är våg 18/10.

Corruptissima re publica plurimae leges.
Värd för Astrologi iFokus. Medarb. Astronomi, Existens, Filosofi och Finland.

Ge mig snabelat NU!

Anmäl
2013-03-24 19:52 #3 av: Tarotstollan

Jag är våg!
Har svårt att bestämma mig, men när jag väl valt brukar jag hålla mig till det....i 90% av fallen!SkämtarGapskrattar!!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2013-03-24 19:53 #4 av: princess88

jag är våg, känner också att jag går upp o ner i humör o velar, men ser det som en bra egenskap att kunna bedömma både de positiva och negativa i saker. Allt behöver inte vara ''rätt'' vissa verkar bara se en väg ut, man får lov o vara annorlunda. och vågar , vågar gå sin egen väg.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.