Annons:
Etikett6-medlemspresentation
Läst 2005 ggr
BraveandCrazy
2/27/09, 10:28 PM

Hej på er. Jag är ny här ;)

Hej!
På sista tiden har jag blivit väldigt intressead av horoskop. Mest av den typen man läser  i skvallerpressen.

Tror att det är på sin höjd vad jag förstår :)
Tittade på horoskop som present och det verkade alldeles för invecklat. Kanske var jag för snabb att dömma ut mig själv (som vanligt)

Finns det någon bra sajt/person som man kan vända sig till för att få horoskop ställda på 2 personer (mig och en till) Seriös som inte tar 20 kronor i minuten på telefon.
Visst jag förstår att det inte är gratis och jag är beredd att betala för mig men vill gärna slippa nitarna :)

Vem är jag då?
Jag är en 35++  tjej. Som håller på att hitta mig själv. Jag är Medarbetare på HBT iFokus.

Medarbetare på HBT ifokus

Annons:
[MargaretaA]
2/27/09, 11:03 PM
#1

Hej Brave… (jag tillåter mig att korta av ditt namn) Glad

jag vill börja med att säga att den typ av horoskop som skvallerpressen erbjuder inte har många beröringspunkter med verkligt seriös astrologi.

Vad gäller "horoskop som present", så handlar det om det ursprungligaste och mest grundläggande inom astrologin  - de personliga horoskopet, ställt för en individ - och enligt min mening det minst invecklade av allt som finns att välja på inom ämnet. Givetvis lätt att säga för mig som är insatt - det medges.

När du pratar om horoskop för två personer så utgår jag ifrån att du menar partnerhoroskop? Betydligt mera invecklat och svårare än horoskop för en person. Det vågar jag lova Flört

I dagsläget kan jag ordna ett partnerhoroskop på engelska om du är intresserad. Hör gärna av dig i PM för detaljer. Annars förslår jag att du googlar runt. Det finns både seriösa och oseriösa out-there Flört

BraveandCrazy
2/28/09, 1:00 AM
#2

Hej
Det gör inget förkorta på du bara :)
Nej men det är väl så med skvallerblaskor över huvudtaget.
Men det är kul att läsa ibland.
Ett partner horoskop vore skoj. PM kommer..

Medarbetare på HBT ifokus

Ann-margret
2/28/09, 10:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Hej Jag är också ny här . Jag skulle vilja ha mitt  personliga horoskop . kan någon tippsa var jag ska vända mig . vänligen MIAGlad

[MargaretaA]
2/28/09, 10:32 PM
#4

Hej Ann-marget och välkommen hit!

Om du vill ha ett personligt horskop kan du antingen hitta något på nätet genom att Googla, eller så kan du läsa den här tråden lite noggrannare Skrattande

chik
3/1/09, 11:33 AM
#5

BRAVE….Jag hoppar in i din tråd. Hoppas att du ursäktar.

Lena heter jag ny här på Astroligi, är hem lös, men min flock häckar här   Men jag är intreserad av Astroligi men har ett tefonminne. När jag var liten så lärde min Far mig några namn på olika stkjärnor, men det är pust väk nu..O när man läser lite mer inveklade saker, så är det som om det är rena Kinesiskan. Men jag skall verkligen för söka att lära mig. Det sägs ju att man kan lära gamla hundar o sitta.

Så ni får ha tåla mod med mig..

Lena-Den helt för virrade.

Lena.P är jag i verkliga livet.

[MargaretaA]
3/1/09, 11:59 AM
#6

det låter bra chik. Säg till när du har läst läxan så ska jag förhöra dig på planeterna Flört

skämt åsido - man måste inte "kunna" astrologi för att vara med här - då skulle jag nog vara ganska ensam härinne.

jag skulle kanske inte ens själv få vara med, för jag är då sannerligen ingen expert Flört

Annons:
Cristine
3/1/09, 12:02 PM
#7

Vi kan ju börja så smått.Flört

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
3/1/09, 1:06 PM
#8

Något som fasinerar mig är att Stjärnorna kan säga så mycket om mig som person. om man bara kan säga exakt födelse.Det är något som är så intresant.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
3/1/09, 1:17 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Jag är också facineradoch blev det ännu mer i sommras då jag var till en tjej som både talade med andarna, lade tarot och hade gjot detta horoskop som jag fick översatt på ren Svenska om man kan säga så…Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

evrekaw
3/1/09, 4:54 PM
#10

Hej alla nya! Skrattande

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Cristine
3/1/09, 5:41 PM
#11

Hej everekaw!

FlörtHoppas du står ut med oss alla tokar.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

evrekaw
3/1/09, 5:56 PM
#12

#11 Åh… "the more the merrier" som de säger i england… Skrattande

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

chik
3/1/09, 6:05 PM
#13

Evrekaw. Tack.

Cristine. Det är ju det jag menar, med ditt horeskåp.-Rena kinesiskan. Men det säger ju så mycket för dom som kan tyda det.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Annons:
Cristine
3/1/09, 6:10 PM
#14

Vi får lära oss Chik!Flört

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Upp till toppen
Annons: