Annons:
Etikett4-mysticism-astrologi
Läst 2279 ggr
mqwinten
11/25/10, 6:15 PM

Identiska skeenden.

Jag kanske inte har sökt på rätt sätt, för jag hittar inga svar, så hoppas därför ngn här kan hjälpa mig. Jag och en av mina väninnor, umgås inte särskilt ofta, men har mkt mail och chatkontakt. (Hon bor i danmark och jag i sverige). Vi har nu inte snackat särskilt mkt på ca 4 veckor. Nu när vi lyckades få tid till varann, visar det sig att våra liv för tillfället mer eller mindre är identiska. Både gällande vad som sker och vad som skett under de senaste 4 veckorna. Vi har olika stjärntecken, så därför undrar jag om det kan vara planeternas påverkan i våra tecken eller om det beror på ngt annat? Hon är skytt och jag oxe. Vet att det beror på så mkt mer, men är det ngn som kan svara på min fråga? Vi gör och har bokat oss på identiska saker med dessutom exakta datum.Och allt vi nämner för varann är som att läsa ur den andras dagbok eller livsagenda. Mycket intressant!

Hade verkligen uppskattat en idé eller tanke om detta.

Vänligen

M

Annons:
[MargaretaA]
12/17/10, 1:36 AM
#1

Det skulle kunna påverka om ni är ungefär lika gamla, Men om det inte rör sig om livsavgörande händelser så tror jag det mest rör sig om tillfälligheter,

Upp till toppen
Annons: